11 Haziran 2010 Cuma

Bir Aşkın Hazin Sonu

Çok gençti, kızlıga yeni adım atmıştı ve aşk duygusunu tatmaya yeni başlamıştı. Bir gence aşık olmuş, daha sonrasında ise sevgili olmuşlardı. Genç kız aşırı derece aşıktı, fakat erkek arkadaşının aklı sürekli başka kızlardaydı. İlgisizlik, alakasızlık ve aldatmacalar. Genç kız bu duruma daha fazla dayanamadı ve ayrılmak zorunda kaldı. Bir süre sonra genç kızımız bir başkasına aşık oldu. Bu seferde delice sevmesine rağmen, aşkına karşılık bulamamıştı. Çok acı çekiyordu ama unutmalıydı, zor olsada unuttu. Daha sonra başka birisi ile tanıştı ve onuda sevmeye başlamıştı, hatta aşık olmuştu. Fakat sevdiğini adamın bir başkası ile nişanlı olduğunu öğrenene kadar. Adam nişanlısını sevmediğini söylese de, daha önceden dili yandığı için onu unutmak zorundaydı. Genç kız artık aşktan nefret etmişti. Duygularıyla oynayanalara karşı o da başkalarının duygularıyla oynamaya karar vermişti. Onun için aşk yoktu artık, sadece intikam almak istiyordu! Bir gün başka bir gençle tanıştı. Sevmediği halde bu genç ile çıkmaya başladı, çünkü intikam peşindedir. Bu tanıştığı genç ise çok seviyordu genç kızımızı. Bunu anlayan genç kız, seni daha fazla üzemem ne olur anla beni, sen başkasın çünkü beni seviyorsun der. Ne olur beni unut dese de, genç adam unutamıyor kızımızı. Bir süre sonra genç adam sevdiğine kavuşamadığı için canına kıyar. Geride sevdiği kıza bir mektup bırakmıştır. Mektupta "Bu dünyada kavuşamadık, ahirette kavuşuruz sevgilim" diye yazmıştır. Mektubun sonunda, şuan hatırlamadığım hazin bir şarkının sözlerini yazmıştır, bizim şarkımız olsun diye. Genç kız gözyaşları içinde mektubu okumuştur ve hikaye öylece bitmiştir.

Bu olay gerçekte yaşanmıştır, geçtiğimiz günlerde bir radyo kanalında dinlemiştim. Ardından o şarkı çalmıştı ve ben gerçekten çok hüzünlenmiştim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarda reklam ve argo kelimeler kullanmayın.